fbpx

FAQ

Voor je contact opneemt, controleer dan even of je vraag hier niet al tussen staat. Dat scheelt weer wachten!
Vragen over bestellingen worden enkel via de mail in behandeling genomen, niet via social media. Als je snel geholpen wil worden stuur dan een mail naar info@zenmeisje.nl.

Ik wil graag een stuk reserveren, kan dat?
Het reserveren van items is niet mogelijk. Ik geef iedereen graag evenveel kans om een mooi stuk te scoren.
Op social media wordt altijd de exacte datum en tijd van een nieuwe shop update aangekondigd. Hou het dus goed in de gaten en zorg dat je er op tijd klaar voor zit als je jouw zinnen op een bepaald item hebt gezet!

Ik ben vergeten de gratis verzenden optie aan te vinken, kan dit nog gewijzigd worden?
Betaalde en dus afgeronde bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden. Het is dus helaas niet mogelijk om de verzendkosten terug te vragen. Het is je eigen verantwoordelijkheid om de gratis verzenden optie aan te vinken in je winkelwagen. Let hier dus goed op!

Ik heb al besteld, maar zie nu nog iets anders wat ik ook wil kopen. Hoe voorkom ik dat ik dubbele verzendkosten moet betalen?
Neem even contact met me op! Als je bestelling nog niet verzonden is, zal ik je een code geven waarmee de verzendkosten vervallen. Zo heb jij geen extra verzendkosten en bespaar ik zelf op verpakkingsmateriaal. Een stuk beter voor het milieu! Stuur me een mailtje via info@zenmeisje.nl en ik help je graag verder.

Ik ben niet blij met mijn bestelling en wil graag retourneren, kan dat?
Het is jouw recht om je bestelling te mogen retourneren, hier maken we natuurlijk geen enkel probleem van. Zorg wel dat je product ongebruikt en onbeschadigd is. Meld je retour aan via dit formulier: klik hier. Zorg dat je het formulier invuld en dat je bij je retour pakketje een briefje met het bestelnummer bijvoegd. Zo kan je retour snel worden behandeld. Pak de items stevig in, bij voorkeur in dezelfde verpakking als bij het ontvangen. Zodra je retour is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je binnen 14 dagen het geld retour. Dit ontvang je op dezelfde wijze als waarmee je hebt betaald. Lees voor alle voorwaarden even goed de algemene voorwaarden.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Je bestelling kan geannuleerd worden als deze nog niet afgehandeld is. Staat je bestelling nog open? Stuur dan een mail naar info@zenmeisje.nl waarin je duidelijk aangeeft dat je deze bestelling wil annuleren.

Ik heb een bestelling geplaatst en nu is er een kortingsactie.
Het is natuurlijk heel vervelend als er een kortingsactie wordt gelanceerd nadat je een bestelling hebt geplaatst, helaas kan ik daar geen rekening mee houden omdat er de hele dag door bestellingen binnen komen. Dan zou ik dus eigenlijk geen leuke acties meer kunnen lanceren. Het is dus niet mogelijk om een kortingsactie te verrekenen op een eerder gedane bestelling. Ook is verrekenen of terugstorten niet mogelijk als je zelf bent vergeten om van de actie gebruik te maken.

Er zit een krasje of vlekje op mijn product.
Edelstenen, mineralen en fossielen, het zijn allemaal natuurproducten. De één meer broos dan de ander. Deze prachtige stukken worden vaak uit mijnen, grotten of diep in de grond gehaald. Sommigen zijn al miljoenen jaren oud! Het is dus niet ongebruikelijk dat er een oneffenheid in je stuk kan zitten zoals een insluitsel, inkeping of krasje. Dit is nu eenmaal niet te voorkomen en kan dus ook niet als zijnde klacht worden geaccepteerd. Bij broze stukken zoals zwavel, celestien en andere kwartsvarianten kan er een kristal los komen tijden de verzending, dit is helaas ook niet te voorkomen ondanks stevig inpakwerk. Een ander verhaal is het natuurlijk als een item gebroken of verpulverd binnen komt.

Ik heb een edelsteen of mineraal waarvan ik niet weet wat het is, mag ik jou daarvoor mailen?
Deze vraag krijg ik heel vaak, zo vaak zelfs dat ik besloten heb om deze niet meer te beantwoorden. Ik heb simpelweg geen tijd om iedereen zijn stenen te beoordelen. Uiteraard help ik je wel met alle liefde als je vragen hebt over edelstenen of mineralen die je bij mij hebt gekocht.

Ik ben op zoek naar een mineraal of edelsteen die ik niet in de webshop vind, mag ik jou daarvoor mailen?
Dat mag altijd! Wekelijks koop ik nieuwe producten in en ik houd dan graag rekening met met jou. Laat het me dus vooral weten als je iets zoekt, mocht ik het vinden dan neem ik het met alle liefde voor je mee. Ik kom op veel verschillende plekken, dus de kans is groot dat ik je kan helpen.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met me op!

X
Scroll naar top